ON MY OWN

ON MY OWN

و به نام گناه که ثابت میکند تو آدمی و او خدا

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 5

به نام خداوند بخشنده مهربان

چند راه ساده برای  ذخیره کردن بازی رزیدنت ایول 5
1. بعد از نصب کامل بازی ، بازی را اجرا کرده و بعد از پیام Press Any Key  درمنو، هر کلیدی را که دوست دارید فشار دهید تا به قسمت بعدی منو بروید.
2. بعد از فشردن کلید دل خواه، گزینه  Star Game را انتخاب کنید.
3. به محض فشردن کلید ورفتن به صفحه بعد هشداری برای فشردن کلید های Yes & No به شما می دهد. در صورت تمایل به ذخیره کردن بازی گزینه  Yes و در صورت عدم تمایل به ذخیره بازی گزینه  Noرا انتخاب کنید.
4. در صورت تمایل به ذخیره بازی و انتخاب گزینه Yes  صفحه ای جدید برای شما باز می شود. که در این صورت باید برای خود یک Profeli ایجاد کنید.
5. ابتدا گزینه New Profeli انتخاب کرده وبرای خود یک یک پروفایل با اسم دل خواه خود بسازید.
6. بعد از ساخت پروفایل از صفحه بیرون آمده و بازی را از اول اجرا کنید.
7. یکی از راه های فهمیدن درست انجام دادن کار ذخیره بازی این است که یک مر حله را رد کرده و به کلمه Game Save در بالا صفحه توجه کنید و یا این که در حین بازی بازی رامتوقف کرده و به محض بیرون آمدن از بازی هشداری برای انتخاب گزینه های Yes & Noرا به شما میدهد که در صورت انتخاب گزینه Yes به شما اعلام می کند که بازی ذخیره شده است.
راهنمای کلید ها
(W) رفتن به جلو به آرامی
(W)&(SHIFT) دویدن
(SPAEC)&(T) برای بیرون آورد چاقو اما (T) اتوماتیک است.
(A)(S)(D) به ترتیب رفتن به چپ ، عقب و راست
(F) در بسیاری ازموارد برای برداشتن استفاده می شود.
(V) در بسیاری ازموارد برای دستور دان به شوا برای برداشتن منابع
(E) منو
(ESC) متوقف کردن بازی
 (LEFTMOUSE)تیراندازی
(RIGHTMOUSE) نشانه گیری
)کره ی میانی موس) زوم کردن در سلاح های نشاهدار
نکات
1. سعی کنید نسخه فارس دارینوس راتهیه کنید. چراکه به مراتب بهتر است از سایر نسخه ها است.
2. در حین بازی هشدار هایی برای فشردن کلید هایی به شما می دهد که دراین موارد باید بسیار سریع باشید.
3. توجه داشته باشید که بشکه ها چوبی ، صندوق ها چوبی ، درون میوه های مرتب شده وگاهی اوقات حیوانات و یا حشرات نیز می توانند حمل کننده منابع مورد نیاز شما باشند.
4. در بازی های رزیدنت ایول تنها چیزی که بسیار حیاتی و مهم است ذخیره منابع و عدم هدر دادن آن ها است.
5. برای بهتر فهمیدن چگونگی بازی و محتوای آن سعی کنید فیلم هایی را که ندیده اید را نگاه کنید.
6. در این بازی شما باید استراتیژی داشته باشید. یعنی می توانید با شلیک کردن به بشه های فلزی قرمز ، دکل برق در مر حله اول و... در بهتر کردن بازی و ذخیره مهمات صرفه جوی کنید.
7.شما می توانید با تیر اندازی به دست ، پا و سر ، آن ها را گیج کرده و باجلورفتن و فشاردن کلید (F) به آن ها مشت یا لگد های مهیجی بزنید.
8.بعد از به اتمام رساندن هر مرحله امتیازاتی به شما داده می شود و این امتیازات بسته به چگونگی به اتمام رساندن آن ، زمان ، وقدرت شما در بازی و... به شما داده می شود.
9.هرچه امتیازات شما بالاتر باشد برای هنگامی که بازی به اتمام می رسانید برای شما بهتر است.
10. در صورت تمایل به نصب ویندوز و پارتیشن بندی کردن تمامی درایوها اگر دوست داشتید که بازی ذخیره شده ایول را از دست ندهید می توانید با مراجعه به پوشه  Documentsوجستوجو نام انتخابی پروفایل، آن را پیدا کرده و بعد از ویندوز دوباره آن را به جای اول باز گزدانید.(البته نسخه ذخیره شده هر شرکت برای آن شرکت می باشد و در سایر نسخه ها کارای ندارد)
مرحله اول
شما خودرا در نقش کریس ردفیلد و همکارتان درنقش شوآلومار خواهید دید شما دراین قسمت هیچ گونه سلاح ومهماتی ندارید بنابر این باید به سراغ رابط خودتان در شهر بروید.
ابتدا مستقیم به سوی جلو حرکت کرده تا هنگامی که به چند آفریقایی که باچماق به جان یک گونی افتاده اند برسید کاری به کار آن ها نداشته باشید حالا به سمت چپ حرکت کنید در روبه روی خودتان یک مغازه قصابی می بینید بعد از دیدن فیلم همین طوربه جلوبروید وبرنگردید چراکه وقتتان هدر میرود وقتی که به مغازه رسیدید از در پشتی که در سمت راست مغازه قرار داره باید برید داخل.بعد ازدیدن فیلم مهمات رابرداشته وآن را از طریق منو انتخاب کنید.
بعد از دیدن فیلم به جلو رفته صحنه هول ناکی را خواهید دید بعد از آن از پله ها پایین رفته و وارد اتاق شوید در رابازکرده وناگهان فریادی راخواهید شنید همین طور که جلو می روید باید از پلکان ها بالارفته بعدازدیدن فیلم و بعداز کشتن زامبی از در روبه رو برید داخل به سمت پنجره بروید تا از اتاق خارج شوید بعد از پریدن از پنجره متوجه می شوید که محلی ها به شما حمله کرده اند سعی کنید که دراین قسمت هیچ زامبی رانکشید چراکه به حدی زیادن که مهمات فعلی شما برای نابود کردن آن ها کافی نیست بهترین کاری که شما باید انجام بدید این است که فرار کنید به اتاقی که در آن باز است بعد از بستن در توسط شیوا یاخودتان باید دری راکه روبه رویتان است رابشکنید بعد از آن اتاق رابگردید تازمانی که دری به سوی تونل پیدا می کنید در تونل حرکت کرده تا هنگامی که نرده بان های برای خارج شدن از تونل پیدا می کنید
بعداز بیرون آمدن از تونل به سمت جلو حرکت کرده تابه مکانی  خواهید رسید که در آیک کلبه است وقتی وارد کلبه شدید متوجه می شوید که زامبی ها رابط شمارا گرفته وبه قتل می رسانند بعد از آن متوجه می شویدکه زامبی ها به شما حمله می کنند بعد از دیدن فبلم بهترین کاری که باید بکنید این است که دو کمد روبه رورا هول داده و در و پنجره راموقتی به این شیوه ببندید در این زمان کم شما می توانید منابع را جمع آوری کنید بعد از مدتی متوجه می شوید که زامبی ها کمد ها راشکسته و دسته دسته داخل می آیند. و شما نیز بهتر است که با مشت و لگد و تیر اندازی ازآنان پذیرای کنید به یاد داشته باشید تارسید هیلی کوپتر باید تمامی منابع را برداشته باشید وگرنه بعد از آمدن هیلی کوپتر منابع ازبین می روند.زمانی که غول سیاه آمد و در اصلی را به قصد کشتن شما شکست از خانه ویا اطراف خانه بیرون بروید تا برای مبارزه مکانی بزرگتر در اختیار داشته باشید.همان طور که در راهنما نیز به آن اشاره شد در این مکان دو دکل برق یا موتور برق است که می توانید بایک گلوله آن را پایین آورده وبه نفع خود از آن استفاده کنید.سعی کنید غول سیاه رانکشید چراکه با آمدن هیلی کوپتر تمامی زامبی ها به اضافه غول سیاه از بین میرود اما جایزه کشتن آن که یک انگشتر 5000 است را ازدست می دهید.
این قسمت از بازی نیاز مند هوش ، زکاوت و سر عت عمل شما است پس تا زمان رسیدن هیلی کوپتر مقاومت کنید.
(پایان مرحله اول)
 مرحله دوم
حالا مستقیم به سوی جلو یعنی همان دری که هیلیکوپتر آن را با آرپیچی نابود کرد بروید در سمت چپ خود می توانید دری قرمز رنگ پیداکنید. وارد آن شوید بعد از ورود وارد در خانه روبه رو شوید از خانه که خارج شدید پلکان شکسته ای راخواهید دید. کاری به آن نداشته باشید همین طور که به جلو میروید متوجه می شوید که یک زامبی در حال تک تکه کردن شوهرش است اوراکشته و به راهتان ادامه بدید شما بعداز مدتی متوجه می شوید پلکان شکسته دیگری نیز ماننند قبلی وجود دارد این دفعه از آن نگذرید به شوا کمک کنید تا به بالای آن برود در آنجا کلیدی است که ممکن است در آینده به دردتان بخورد.
بعد از برگشتن شوا به راهتان ادامه بدید تا به دری میرسید که باید آن رابشکنید زمانی که در راشکستید و داخل آن شدید فیلمی را خواهید دید کاری به کار دختره نداشته باشید سعی کنید اول منابع راجمع آوری کنید وسپس به سمت کلبه ای که در آن آبی است بروید وبا کمک کلیدی که پیداکرده اید در آن را باز کنید متوجه می شوید روبه روی شما شاتکان (تاپر) روی دیوار آویزان شده است آن رابردارید وعلیه زامبی ها در جنگ های آتی از آن استفاده کنید.
سپس به سوی مکانی که در فیلم مشخص شده است بروید. بعد از دیدن فیلم زن زامبی راکشته و جایزه کشتن آن رابردارید زامبی های دیگری نیز به شما حمله می کنند پس مراقب باشید.
سعی کنید که ازدر روبه روی دری که از آن وارد شدید خازج شوید شما حالا آن طرف دیوار هستید شما پیامی از گروه آلفا که منتظر شما بودند دریافت می کنید این پیام مبنی بر آن است که گروه آلفا در دردسر افتاده وحالا شما به عنوان نیروی کمک باید به آنان در مقاباله با هیولای که در گزارش بیسیم بود کمک کنید. حالا شما پس از کشتن چند زامبی باید از پشت کانتینر و از جای که دیوار سوراخ شده است وارد آنطرف دیوار شوید.
شما دری را روبه روی خود می بینید که باید وارد آن شوید.پس از ورود شما وارد مکانی تقریبا تاریک و وحشتناک می شوید مستقیم حرکت کرده تا به پلکان ها برسید.
بعد از بالا رفتن از پله ها شما شاهد صحنه هولناکی می شود، بله گروه آلفا از بین رفته وشما دیر رسیده اید. همین طور به رفتن ادامه بدید نگران نباشید شما هیولا را در جای دیگر ملاقات می کنید. همین طور که به جلو میروید دری را می بینید که مثل در های قبلی باید آن را بشکنید اما عجله نکید درسمت راست صندوقی از جواهرات وجود دارد آن را برداشته بعد وارد اتاق شوید.
درآن جا شما فرمانده گروه آلفا راخواهید دید که نیمه جان در گوشه ای از اتاق نشسته است. پس از دیدن فیلم به سمت در که در سمت راست اتاق است. حرکت کنید و وارد آن شوید.مسیر را دنبال کرده تا به آسان سور میرسید.
وارد آسانسور که شدید.به زیر زمین می رسید. این همان مکانی است که قرار است شما هیولا را ملاقات کنید.
مستقیم حرکت کرده تا به دری قرمز رنگ برسید شما نمی توانید. وارد آن شوید.چون نیاز مند یک کلید است. پس به سمت چب رفته واز راهرو وارد اتاق شوید شما متوجه می شوید که کوره ای آتشینی وجود دارد. کاری به آن نداشته باشید وفقط کلیدی که روی یکی از سربازان است را بردارید وبه سمت در قفل شده ی قرمز رنگ برگردید.
زمانی که شما به در رسیدید فیلمی مبنی بر آمدن هیولا خواهید دید. پس از فیلم هیچ تیراندازی نکنید بلکه مستقیم به سوی راهرو بروید و و دوباره وارد اتاق شوید. شما باید خیلی سریع کپسول سمت راست اتاق را زمین بندازید وزمانی که هیولا داخل آمد وبه دنبال شما همان مسیر را دنبال کرد کبسول را در خود نگه میدارد وشما باید پیش از فرو بردن کپسول وارد اتاق آتش شده ودر گوشه بالا و سمت چپ پناه بگیرید ومنتظر هیولاباشید زمانی که هیولا کاملا وارد اتاق آتش شد وقت آن است که یک گلوله به کپسول بزنید تا هیولا منفجر بشود. زمانی که هیولا در حال دست و پازدن است شما باید خیلی سریع از در سمت چپ خارج شده و دستگیره را پایین بیاورید اگر هیولا قبل از بسته شدن در خواست بیرون بیاید می توانید یک تا دو تیر به او بزنید.
پس از کشتن هیولا دوباره به در قرمز رنگ برگردبد و در را با کمک کلیدی که پیداکرده اید باز کنید.
زمانی که در باز شد مستقیم دراهرو حرکت کرده تا به آسانسوری که به طبقه همکف میرود برسید.
(پایان مر حله دوم)
مرحله سوم
حالا شما باید منابع را جمع کنید. وسپس تیری به سوی مدال آبی که بروی دیوار آویزان شده بزنید در طول بازی این مدال ها قایم شده اند وبا تیر اندازی به آنان می توانید برای خود امتیاز جمع کنید که در آخر این امتیازات به دردتان می خورد.
پس از این که وارد در بزرگ شدید دریا را روبه روی خود می بینید حالا به سمت راست حرکت کنید در آنجا کانتینر های وجود دارند. ودر میان آنها راهی برای رفتن به آن سوی کانتیرا وجود دارد.
اما در میان راه طناب های وجود دارد که باید با تیر انداز آن هارا نابود کنید. چرا که طناب ها به مین های متصل اند که می توانند شما را به قتل و یا خونتان را کم کنند.
پس از نابودی زامبی ها وطناب ها به مکانی می رسید که از جای اول بزرگتر و زامبی های بیشتری را داراست.
در آنجا شما باید تمامی زامبی ها را کشته و در بزرگ خاکستری را با کمک شوا باز کنید.بعد از بازکردن در متوجه می شوید که در وسط پل مقابل بشکه های زیاد وجود دارند.آن ها را نابود نکنید. چرا که لازم می شوند.بعد از آمدن روی پل متوجه می شوید که یک زامبی سوار بر کامیون به سرعت به سوی شما می آید و می خواهد شما را زیر کند. بهترین کار این است که به یکی از بشکه های نزدیک کامیون شلیک کنید.وبدین شیوه می توانید کامیون را چپ و واژگون سازید وخود را نجات دهید.
حالا مستقیم حرکت کنید وزامبی هارا بکشید.تا از پل خارج می شوید.اکنون به سمت چپ بروید. متوجه می شوید که راهی دز دل دیواروجود دارد پلکان پله کان ها را به سوی پایین ادامه دهید.
مواظب باشید چراکه شش عدد سگ در تونل است که باید آن هارا نابود سازید.طونل رامستقیم طی کنید تا به بیرون برسید. در بیرون مشاهده می کنید که چند زامی روی زمین دراز کشیده اند ومرده اند. برید جلو وزامبی های پرنده را نابود کنید در پشت آن ها دری وجود دارد اگردر قفل بود با شلیک کردن به آن دررا باز کنید. وارد طونل دوم که شدید. نگران نباشید چراکه هیچ زامبی در این قسمت از طونل وجود ندارد.
از طونل که بیرون آمدید به سمت ساحل حرکت کنید.زمانی که به ساحل رسیدید. نترسید چون متروکه است.وارد آب شوید ومنابع راجمع آوری کنید سپس از سمت چپ بروید تا به پلکان های برسید و از ساحل خلا ص شوید.
سپس از در پشتی کلبه در سبز رنگ برید تو زمانی که به داخل میرسد. در بالای سر خود جنازه ای راخواهید دید که با خود یک کلید دارد با استفاده از گلوله کلید راپایین آورده و بردارید.
اما باید تجهیز باشید چراکه بعداز برداشتن کلید متوجه می شوید که زامبی ها قصد حمله به شمارا دارد.
اگر که می دانید مهمات شما برای نابودی کل زامبی ها کافی است مبارزه کنید در غیر این صورت فرار کنید به سمت دری که منتهی به یک کلک(کشتی کوچک) می شود.
در را توسط کلید بدست آورده باز کنید و وارد آن شوید.سپس از دکل عبور کنید و در این هنگام هیلیکوپتر برای کمک به شما اعضام می شود. وبه شما در شکست دادن زامبی ها کمک می کند.توجه داشته باشید که در این مکان منابع زیادی وجود داردعلاوه برآن یک مدال آبی نیز وجود دارد برای شلیک به آن باید بروید روی یکی از پشت بام ها بروید.بعداز شکست زامبی ها یا فرار از دست آنان به سمت در قرمز رنگ بروید و ازاین منطق خارج شوید.
بعد این که از در وارد شدید زامبی های سر راه خود را نابود کنید ومستقیم حرکت کنید تا به دری می رسید که باید آن را بشکنید.سپس حرکت کرده تا جایی که از شما شاهد سقوط هول ناک و ناراحت کننده هیلی کوبتر کرک می شوید.بعد از کشتن زامبی ها شما وارد آپارتمانی می شوید که باید از پله ها بالا رفته و به پشت بام برسید.
سپس به شوا در پریدن به آن سوی آپارتمان کمک کنید.اما بیاد داشته باشید که باید از شوا پشتیبانی کنید.چراکه زامبی ها در کمین او هستند حالا به طرف پایین حرکت کرده ومنتظر باشید تا شیوا در را به سمت شما را باز کند.
حالا به سوی پله های سمت راست بروید شما در انتهای آن دری را می بینید که باید از آن عبور کنید.
اما فردی سر پوشیده که به همراه یک اره است مانع شما میشود شما باید آن راکشته و کلیدش رابردارید. اما نابود کردن این اره دار کار چندان آسانی نیست.
سعی کنیداز بشکه ها و تر فند های مثل گیج کردن آن وسپس مشت زدن به او در نابود کردن آن کمک کنید.اما نباید به هیچ وجه بگذاری او شما را بگیرد چراکه او مثل سایر زامبی ها نیست وشما را تکه تکه می کند.
بعد از آنکه اره دار راکشتید کلید رابرداشته واز همان جایی که او آمد از همان جا نیز وارد شوید سر راه صندقی  را خواهید دید که باید منابع داخل آن رابرداشته و بعد از در قفل شده بگذرید. حالا شما در منطقه ای جدید هستید. در این قسمت از بازی زامبی وجود ندارد.مستقیم حرکت کرده تابه در خاکستری رنگ که شبیه آن را در اول مرحله دیده اید برسید آن را باکمک شوا بازکنید
(پایان مرحله سوم)
مرحله چهارم
این بار شما خود را در اتاقی می بینید و باید ادوین را در معدن دستگیر کنید اوشخصی است که شما به خاط اون به این مکان آمده اید.
حال به سمت درب در سمت چپ بروید بعد از ورود شما خود را در ایستگاه قطار می بینید وقتی که از پشت اولین قطار رد می شوید می بینید طناب های منفجرشونده روبه رویتان است کاری به آن نداشته باشید. کمی جلو تر بروید می بینید که سگ های وحشی به شما حمله می کنند وحالا باید تا دیر نشده به تناب تیر اندازی کنید. تا حداقل در نبرد با سگ ها شما را کمک کند بعد از نابودی زامبی ها و رد کردن قطار، به پشت قطار بروید واز آن بالا بروید و وسعی کنید به سمت قطار سمت چپ بروید بعداز پرش یکبار دیگر به همان سمت اما مکانی دیگر به پرید جلو رفته ومواظب طناب باشید حالا بروی واگن بپرید پایین اما مواظب باشید چراکه مانعی جلوی شما قرار دارد حالا از واگن پیاده شده و دکمه آسانسور رابزنید.
حالا شما خود را در طونلی تنگ و تاریک می بیند . متوجه می شوید که چراغی جلوی شما قرار دارد که میتوانید آن رابردارید. آن رابه شوا بدهید چراکه شما باید زامبی های سر راه را بکشید مستقیم جلورفته و نترسید زامبی هاراکشته و به راهتان ادامه بدید اگه راه را درست آمده باشید به پلی می رسید که به نسبت از سایر قسمت های دیگر روشن تر است .
از پل رد شوید تا به دری بسته برسید. زامبی ها را بکشید تابتوانید دستگیره را بچرخانید اما یادتان باشد اگر دستگیره را ول کنید در بسته می شود. من توصیه میکنم بعد از این که شوا رفت داخل دستگیره را رها کرده و زامبی ها را نابود کنید نگران نباشید دستگیرای دیگر در داخل وجود دارد که شوا آن را می چرخاند وشما می توانید از در عبور کنید.
بعد از عبور از در متوجه می شوید که در محاصر زامبی هاقرار دارید . خیلی سریع از نردبانه اولی بالا رفته و در سمت چپ برای خود پناه بگیرید و زامبی ها را نابود کنید به یاد داشته باشید که نارنجک های آبی می تواند زامبی هایی راکه سرشان بیرون آمده است را نابود کند پس از آن علیه زامبی ها استفاده کنید درضمن در بالای سر شما زامبی های با تیر وکمان به شما تیر اندازی می کنند. پس خیلی سریع آن هارا نابود کنید. اما سعی کنید در یک جای ثابت هم نباشید چراکه باعث جمع شدن زامبی ها درآن نقط می شود.و نمی توانید این گونه منابع را جمع آوری کنید.بعد از نابودی همه زامبی ها از نرده بان های دیگر بالا رفته و وارد یکی از طونل ها شوید .اگر طونل رادرست آمده باشید به سه چهارتا زامبی برمی خورید که دراین صورت باید آن هارا نابود کنید.
بعد از نابودی زامبی ها به آسانسوری می رسید که در انتهای طونل وجود دارد وارد آن شده تابه بالای طونل برسید بعداز بیرون آمدن از آسانسور مسقیم به سوی پله ها بروید و وارد در شوید.
(پایان مرحله چهارم)
مرحله پنجم         
     بعداز پایان مرحله شما باید سعی کنید خیلی فوری به سوی پنجره ای که ادیون فرار کرد بروید. تابتوانید پشت آن سنگر بگیرید.
بعد از سنگر گرفتن به اسلحه تیر باری که روی یک ماشین قرار گرفته است دقت کنید متوجه می شوید که یک زامبی خود را به آن نز دیک می کند. سعی کنید قبل از رسیدن به تیر بار او را بکشید چراکه در غیر این صورت این زامبی وسایر زامبی های که به سوی تیر بار میروند برایتان دردسر می شوند.
سعی کنید در همان جا همه زامبی هاراکشته و بعد شروع به حرکت کنید بعد از کشتن زامبی ها به پشت سر خود نگاه کنید و از پله های پایین بروید. به سوی در سمت راست حرکت کنید ودر راباز کنید وسپس به مسرتان ادامه دهید
 توجه داشته باشید که این مکان دارای تعداد زیادی زامبی،طلاوجواهرات آویزان به دیوار و دارای یک مدال آبی می باشد. که شما خیلی راحت می توانید آن هارا پیدا کنید توجه داشته باشید که مدال آبی در بالا ساختمانی که ادوین ازآن فرار کرد پیدا کنید برای شلیک به آن باید ابتدا از ساختمان دور شوبد وبه بالای یکی از نرده بان ها بروید و به آن توسط تفنگ دوربین دار شلیک کنید.
بعد از گذر از چندین پلکان به پلکانی شکسته میرسید. شما باید به شوا کمک کنید تا از آن بالا برود تا بتواند در جنگ بازانبی ها به شما کمک کند.
بعد از فرستادن شوا خود مسیر را ادامه دهید تا به زامبی ها برسید سعی کنید زامبی ها و بمب های آن هارا کنا ر بزنید تا به شوا برسید چراکه جنگ آسان تر می شود.
زامبی هارا که کشتید مسیر را دنبال کنید تا به یک جعبه فولادی بزرگ برسید. آن را با کمک شوا هول دهید تا راه باز شود.
بعد از پایین پریدن شما شاهد صحنه ای می باشید مبنی براین که ادوین یک بی او دبلو دگر برای کشتن شما اعزام کرده است هول نشوید چراکه در آلاچیق ها یا همان کلبه ها مین های وجود دارد که باید آن را در مسیر هیولا قرار داده تا از آن رد شود.ومنفجر شود بعد از این که هیولا از آن رد شد او مسدوم سده و دست و پا میزند بهترین آر در این موقع این است که با شلیک به شکمش اورا بکشید.
(پایان مرحله پنجم)
مرحله ششم
در این مر حله یک نظامی همراه باماشین جیپ جنگی به دنبال شما میآید تا شمارا به پایگاه ببرد.
در این مرحله شما باید موتور سوار ها به اضافه کامیون های حامل زامبی رانابود کنید.
توجه داشته باشید. که نباید از اسلحه زیاد استفاده کنید. چراکه داغ شده و نمی توانید از آن تا مدتی استفاده کنید.بهترین کاراین است که دستتان را زود زود از روی اسلح برداید ودوبار شلیک کنید.
نکته قابل توجه دیگر در این مرحله این است که باید برای فشردن هرکلیدی آماده باشید چراکه پیام های مبنی بر (خودتون روسفت بگیرد)دریافت می کنید و در صورت عدم فشردن آن مقداری از خونتان از بین میرود. شما باید بسیار مراقب خونتان باشد چراکه در آن سوی پل کامیونی راملاقات می کنید که اگر خونتان پر نباشد نمی توانید آن راشکست بدید.
نکته.برای نابودی کامیون ها باید به مخزن بنزین شلیک کنید.
وقتی به پل رسیدید ماشین متوقف می شود تا هنگامی که پل از زامبی ها تمیز شود.وقتی پل را تمیز کردید حال موتور ها بخصوص کلمیون ها از سمت راست وارد کار می شوند. پس مواظب باشید.
بعد از دیدن فیلم متوجه می شوید. که شهر و پایگاه ازبین رفته و تمام این خصارت ها را یک غول به وجود آورده است بعداز اتمام فیلم سعی کنید مواظب هشدار برای کلید ها باشید.واز اسلحه زیاد استفاده نکنید و زمانی که غول مسدوم شد و انگل از بدنش بیرون آمد تنها به انگل شلیک کنید.
(پایان مرحله ششم)  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


All About Me :)

خان و خادم دیدم و مخلوق خالق ندیدم.
خاتون و خواجه دیدم و خالق مخلوق ندیدم.
اما هرچه را که ندیدم در چشمان کور عالم دیدم.
......................................
بر احساس ضرب خورده ام و سوار بر جسم باکره ام
میتازم از این قیل و قال تنهایی به سوی بیابانی نمادین
که هرچند دخترانش از خاک اند و خار اما می ارزند به صد گلبرگ و رنگ دختران خزان
-Sako-

Join Us

Join us in YouTube Join us in Telegram

documentary

    مستند سرای هیمن


    مستند سرگذشت محمد اوراز